Raspored zvona

AZIJSKA KUHINJA

azijskakuhinja Bozena.docx

Anketa u 1.a i 1.b

Početkom ove školske godine 2021./22.učiteljica Maja Pignar-Mijović provela je anonimnu anketu čitateljskih aktivnosti roditelja i djece polaskom u školu.  Anketa je provedena u 1.a i 1.b razredu, na prvom roditeljskom sastanku i nalazi se u privitku.

Putevima glagoljaša

Putevima glagoljasa Karolina.pdf

1.a

Učenički kutak

Skijanje u Francuskoj

Na novu godinu učenici škole „Braća Seljan“, Banija, Dragojla i Dubovca išli su na skijanje u Francusku. To je bio sedmodnevni izlet. Gerardmer je mjesto gdje se nalazi hrvatsko-francuski hostel La Mouselaine. Kad smo došli prvo smo ručali, a zatim su nas raspodijelili u sobe. Taj dan se nismo skijali jer na skijalištu kod hostela nije bilo snijega. Drugi dan ujutro nakon doručka smo išli po opremu i stigli na ručak. Poslije ručka smo se spremili i krenuli na skijalište koje se zove La Bresse. Skijali smo se do večere, a navečer smo se zabavljali. Treći dan poslije doručka smo išli razgledati grad i to sve do ručka, pojeli smo ručak i išli se skijati do večere. Brzo je došao i četvrti dan, ali taj dan je padala kiša i nismo se išli skijati. Taj dan je ipak bio super. Ujutro smo išli u tvornicu bombona, a popodne na bazen. U petak, predzadnji dan smo se cijeli dan skijali, samo smo došli poručati. Došao je i zadnji dan. Profesori su rekli da se spakiramo i ostavimo samo opremu za skijanje i robu u kojoj ćemo putovati. Zadnji dan za ručak smo imali Lunch pakete. Kad smo svi poručali održala se utrka, a poslije utrke smo krenuli prema hostelu. Za vrijeme večere profesori su podijelili diplome, a poslije večere smo krenuli prema Karlovcu.

Franka Božičević, 6.a

Jesen u gradu

Nebo je u listopadu sivo i tmurno. Kiša pljušti cijeli dan. Lišće pada u raznim bojama. Kišobrani se od kiše sjaje kao kristali. Zvukovi su čas glasni, čas tiši. Vjetar šumi cijelim gradom i nosi žuto lišće. Ptice drhte i traže hranu. Cijeli grad miriše po pećenim kestenima.

Nera Đurčević, 2.b

Izlet u Beč

Beč je vrlo zanimljiv grad. Najviše me se dojmio poznati bečki božićni sajam, glazbena kuća i katedrala. Ima puno znamenitosti od kojih mi se najviše svidio kip Marije Terezije i mnogi drugi. Također su mi se svidjele kočije koje voze prelijepi konji. Obišli smo galerije dvaju poznatih slikara Michelangela i Picassa.

Dora Pisk, 7.c

Najljepši događaj - doživljaj sa zimskih praznika

Praznici su tako brzo došli nakon početka školske godine da nisam stigla ni trepnuti. Svi smo s nestrpljenjem čekali da učiteljica podijeli knjižice. Bila sam zadovoljna svojim uspjehom. Nakon pozdrava svi smo otišli iz razreda kao tornado. Praznici su počeli bez pahuljica.
Napokon je došao i taj dan na koji ćemo ispratiti Staru godinu i ući u Novu 2009.
Na doček sam išla kod svoje najboilje prijateljice Marije. Čulo se kako odzvanjaju petarde, neke jače, a neke manje. Marija i Iris su me plašile s prskalicama koje su prekrasno blještale kao vatromet. No, kad sam se ja zatvorila u sobu i sakrila pod pod deku nisu me mogle naći. Igrali smo domino i milijunaš, slagale pločice raznih boja. Nakon uzbudljivih društvenih igara stigla je ponoć. Počeo je pucati spektakularni šareni blještavi vatromet. Izgledalo je kao u nekom filmu. Iris, Marija i ja smo se raplesale i plesale smo dva sata. Četiri sata Nove je otkucalo. Odlučile smo da trebamo poć'. Ovo je bila najbolja proslava Nove.
Zadnji dan praznika, sutra je već škola, već vlada panika. Sestra i ja tražimo olovke i gumice.
Ova tri tjedna brzo su prošla. Jako se veselim što ću opet vidjeti svoje prijatelje i učiteljicu. Ovo su mi bili najbolji praznici ikad.

Ida Biškup, 4.c

Kako sam provela zimske praznike

Pišem sastavak o mojim zimskim praznicima.
Dana 19.12.'08 bio je zadnji dan škole. Dobili smo knjižice i prošla sam s pet. Čim sam došla kući, bacila sam knjige u crvene ladice koje su stajale u ljubičastom kutu. Sjela sam na naš krem trosjed, stavila noge na fotelju i na plazmi gledala serije „Marinu“ tako svaki dan. Jedva sam dočekala tenis u 8 h navečer. Za vikend sam spavala do 11 h i izležavala se. Trebalo je početi kuhati, pospremati i ukrašavati. Došla mi je baka Marica i bližio se Božić. Za Badnjak je sve bilo užurbano jer tata nije kupio kruh. Bijeli Božić se nije odgodio, ali je bilo puno poklona i fini ručak. Vrijeme između Božića i Nove godine je samo proletilo. Za Novu godinu sam ostala budna do ponoći, otvarala poklone i pila pravi šampanjac. Zadnji tjedan praznika provela sam pospremajući i pripremajući se za školu.
Praznici su bili super. I evo me opet u školskim klupama.
                                                                                             Renata Lukić, 5.c

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Koliko često ne dolaziš u školu zbog testova ili ispitivanja